ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ



Шановний, Покупець!


Просимо Вас:

До оформлення замовлення в нашому інтернет-магазині:

- уважно вивчити інформацію про обраний товар, надану на сайті;

- задати менеджеру то телефону або в чаті всі Ваші питання, щодо якості, характеристик, умов зберігання та використання товару;

- обов'язково ознайомитися з правилами обміну і повернення товару.

При отриманні замовлення у відділенні Перевізника обов'язково перевірте:

- цілісність упаковки;

- відсутність механічних пошкоджень;

- комплектацію;

- наявність розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині;

- наявність заповненого Продавцем Гарантійного талона з позначкою про дату продажу (для товару, на який встановлено гарантійний строк).


У разі виявлення пошкоджень, некомплект або не того товару на який було оформлено замовлення, Ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання в відділенні Перевізника.


ПРАВИЛА ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів» Покупець має право обміняти або повернути протягом 14-ти днів після доставки куплений товар в інтернет-магазині в разі:

- Товар неякісний, має суттєві недоліки, які унеможливлюють його використання відповідно до його цільового призначення, виник з вини Виробника або Продавця, і наділений хоча б одним з наступних ознак: а) недолік взагалі не може бути усунутий; б) його усунення потребує понад 14 календарних днів; в) він робить товар суттєво іншим.
- Товар якісний, але з яких-небудь причин не підійшов Покупцеві, при цьому товар не був у вживанні, збережена цілісність упаковки, збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, етикетки і документ, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару.


Обмін і повернення товару можливий тільки при дотриманні всіх умов і процедур, описаних нижче і передбачених законодавством України.


Інтернет-магазин бере на себе зобов'язання покрити вартість витрат за зворотну пересилку, для обміну або повернення, тільки неякісного товару, згідно з чинними тарифами перевізника.
У разі обміну або повернення якісного товару Покупець самостійно оплачує всі витрати, пов'язані з пересилкою товару.


Обмін неякісного / якісного товару
Покупець має право обміняти товар на аналогічний товар або будь-які інші товари з наявних в асортименті інтернет-магазину з відповідним перерахуванням вартості.
Вимога про заміну бракованого товару має задовольнятися негайно, якщо товар є в наявності. У разі необхідності перевірки дефекту (проведення експертизи) - на протязі 14 днів або за домовленістю сторін. Якщо товару немає в наявності, то його заміну повинні зробити протягом двох місяців з моменту подачі відповідної заяви.
У разі зміни ціни на товар Закон України «Про захист прав споживачів» встановлює такі правила: - якщо проводиться заміна товару на такий же, тільки справний, то перерахунок вартості не проводиться; - якщо заміна відбувається на товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації), то за основу береться більш висока ціна. Тобто, якщо ціна зросла, то перерахунок проводиться на момент обміну; якщо знизилася, - на момент покупки.

Умови обміну товару:
- з моменту доставки товару Покупцеві пройшло не більше 14 днів;
- товар був отриманий у відділенні Перевізника протягом 3-х днів після прибуття до відділку.
- товар не був у вживанні, збережена цілісність упаковки, збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, етикетки;
- наявність розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.

Процедура обміну товару:
1крок: Зателефонуйте нам (телефони вказані на сторінці сайту «Контакти») для повідомлення про Ваш намір обміняти товар.
2 крок: Напишіть нам лист на e-mail admin@fazenda.net.ua:
- вкажіть тему листа "ОБМІН замовлення № _______",
- прикріпіть Заява на обмін товару (вкажіть ПІБ, тел. Е-mail, паспортні дані Покупця, номер замовлення, найменування товару, сплачену за нього грошову суму, опишіть обставини послужили підставою для обміну товару, вкажіть найменування товару, який бажаєте отримати замість обмінюваного товару , вкажіть дату подачі заяви і підпишіть заяву).
- прикріпіть фото розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.
Менеджер магазину зв'яжеться з Вами протягом 3-х робочих днів для вирішення ситуації, що склалася.

Повернення неякісного / якісного товару

Покупець має право повернути товар, який не підійшов з яких-небудь причин Продавцю і отримати повернення грошових коштів.
Якщо товар повертається і Покупець забирає гроші: при розірванні договору розрахунки з Покупцем виробляються: в разі підвищення ціни на товар - виходячи з вартості на час пред'явлення вимоги про повернення грошей; в разі сніженія- виходячи з ціни на момент покупки. При цьому сплачені за товар гроші повинні бути повернуті в день розірвання - договору або за домовленістю в інший термін, проте не пізніше, ніж протягом 7-ми днів.

Умови повернення товару:
- з моменту доставки товару Покупцеві пройшло не більше 14 днів;
- товар був отриманий у відділенні Перевізника протягом 3-х днів після прибуття до відділку.
- товар не був у вживанні, збережена цілісність упаковки, збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, етикетки;
- наявність розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.

Процедура повернення товару:
1 крок: Зателефонуйте нам (телефони вказані на сторінці сайту «Контакти») для повідомлення про Ваш намір повернути товар.
2 крок: Напишіть нам лист на e-mail admin@fazenda.net.ua:
- вкажіть тему листа "ПОВЕРНЕННЯ замовлення № _______",
- прикріпіть Заява на повернення товару (вкажіть ПІБ, тел. Е-mail, паспортні дані Покупця, номер замовлення, найменування товару, сплачену за нього грошову суму, опишіть обставини послужили підставою для повернення товару, вкажіть бажаний спосіб повернення грошових коштів, вкажіть дату подачі заяви і підпишіть заяву).
- прикріпіть фото розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.
Менеджер магазину зв'яжеться з Вами протягом 3-х робочих днів для вирішення ситуації, що склалася.

Спосіб повернення грошових коштів:
При оформленні Заяви на повернення товару необхідно вибрати бажаний спосіб повернення грошових коштів:
Варіант 1. На особистий рахунок в магазині.
Грошові кошти зараховані на персональний рахунок, можна буде використовувати для покупок в нашому інтернет-магазині.
Варіант 2. На банківський рахунок Покупця.
При заповненні заяви на повернення товару вкажіть банківські реквізити.

Повернення техніки і товарів на гарантії від Виробника
При виникненні гарантійного випадку, Покупцеві необхідно звернеться в Сервісний Центр. Адреси центрів технічного обслуговування наведені в Гарантійному талоні.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
- порушення схоронності гарантійних пломб;
- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання або зберігання;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Якщо товар на гарантійному терміні вийшов з ладу з вини Виробника / Продавця і не може бути відремонтовано сервісним Центром (Висновок), ми замінимо товар на аналогічний або повернемо Покупцеві його повну вартість.
 
Умови повернення техніки та товарів на гарантії від Виробника:
- гарантійний термін ще не завершився (вказано в Гарантійному талоні);
- наявність всіх аксесуарів і документів, які входять в комплектацію даного товару;
- наявність розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині;
- наявність заповненого Продавцем Гарантійного талона з відміткою про дату покупки;
- наявність висновку Сервісного Центру, з фіксацією факту виробничого браку даного товару;

Процедура повернення товару:
1 крок: Зателефонуйте нам (телефони вказані на сторінці сайту «Контакти») для повідомлення про Ваш намір повернути товар.
2 крок: Напишіть нам лист на e-mail admin@fazenda.net.ua:
- вкажіть тему листа "ПОВЕРНЕННЯ замовлення № _______",
- прикріпіть Заява на повернення товару (вкажіть ПІБ, тел. Е-mail, паспортні дані Покупця, номер замовлення, найменування товару, сплачену за нього грошову суму, опишіть обставини послужили підставою для повернення товару, вкажіть бажаний спосіб повернення грошових коштів, вкажіть дату подачі заяви і підпишіть заяву).
- прикріпіть фото розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.
- прикріпіть фото Гарантійного талона.
-прікрепіте висновок Сервісного Центру, з фіксацією факту виробничого браку даного товару
 
Менеджер магазину зв'яжеться з Вами протягом 3-х робочих днів для вирішення ситуації, що склалася.

Спосіб повернення грошових коштів:
При оформленні Заяви на повернення товару необхідно вибрати бажаний спосіб повернення грошових коштів:
Варіант 1. На особистий рахунок в магазині.
Грошові кошти зараховані на персональний рахунок, можна буде використовувати для покупок в нашому інтернет-магазині.
Варіант 2. На банківський рахунок Покупця.
При заповненні заяви на повернення товару вкажіть банківські реквізити.

Термін повернення грошових коштів
Повернення грошових коштів проводиться в строк 7-ми днів з моменту отримання і перевірки нами товару, який прийняли на повернення.




Мы сотрудничаем с :
up